Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Почуватися захищеними в умовах війни: як бренд дитячого одягу впроваджує безпечні та комфортні умови для працівниць

07.04.2024, 21:00
Story Image

Повага та увага до потреб жінок — один з аспектів гендерної рівності. Надання освітніх можливостей та підтримки, зокрема у ситуаціях, коли працівницям потрібен додатковий час, аби забрати дітей зі школи або навіть взяти їх з собою на роботу — про це історія підприємиці Марти Краснощокої. 

 

Безпечні та комфортні умови роботи для жінок

SistersCherries — доволі молодий бренд дитячого одягу, який спеціалізується на  виготовленні речей для дівчаток від 5 до 14 років. Попри нетривалу діяльність, власниця бізнесу вже впроваджує на підприємстві принципи свідомого виробництва. Наразі увесь штат SistersCherries — жінки. Кожна з них відіграє важливу роль в організації робочого процесу і має можливість проявити власні лідерські якості. Також для працівниць регулярно влаштовують навчання, зокрема, з впровадження принципів розширення прав і можливостей жінок. 

«Ми готові взяти в команду людину без досвіду, готові навчити й підготувати працівницю до роботи», — Марта Краснощок, підприємиця
 
 

Для власниці надважливо створити для жінок безпечні та комфортні умови роботи. Так, для швачок облаштували спеціальні стільці, які зменшують негативний вплив сидячої роботи. Також передбачені відпочинкове та окреме місце для обіду з гарячими напоями та питною водою. Але найголовніше — Марта приділяє  чималу увагу потребам жінок у догляді за дітьми: працівницям можна приводити на роботу дітей, брати лікарняні відпустки, пов’язані з хворобою в родині та самостійно коригувати свій робочий графік. 

«Наші працівниці впевнені, що ми їх підтримаємо, цінуємо як спеціалісток і завжди йдемо їм назустріч. Водночас ми розраховуємо на їхню підтримку у форс-мажорних ситуаціях», — Марта Краснощок, підприємиця
 
 
Гендерна рівність на роботі

Власниця виробництва дитячого одягу публічно підтримує дотримання гендерної рівності на роботі. Зокрема, у соцмережах компанія систематично висвітлює роботу працівниць, підкреслює їхні навички та особисті якості, піднімає теми розширення прав і можливостей жінок, а також активно діляться власним досвідом. У своїх рекламних матеріалах бренд немає гендерних стереотипів, а під час зустрічей з партнерами чи постачальниками Марта використовує фемінітиви. До речі, підприємиця спеціально прагне розширювати ділові стосунки з тими бізнесами, якими володіють саме жінки.

«Ми своїм прикладом показуємо, що жінки можуть бути успішними в бізнесі та на виробництві — даємо інтерв’ю, їздимо на різні воркшопи й не перестаємо розвиватися», — Марта Краснощок, підприємиця
 
 

У планах Марти залучати ще більше спеціалісток на виробництво. Також вже розроблені нові заходи та підходи, щоб зробити умови роботи ще зручнішими.  

«Це дозволить жінкам почувати себе захищеними в умовах війни, підтримувати зміни в компанії та долучатися до ініціатив з підтримки жінок», — Марта Краснощок, підприємиця
 
 

 

Ініціатива «Розширення можливостей жінок у бізнесі»
Історія від
Ініціатива «Розширення можливостей жінок у бізнесі»
Інші історії
logo
Жіноче підприємництво
Руйнування й окупація нас не зупинили, а лише підштовхнули до розвитку: історія українського виробника доглядової косметики

Український виробник рослинної доглядової косметики Vesna — компанія, яка вірить у потенціал кожної жінки, робить кроки в досягненні гендерної рівності та розширенні можливостей жінок на робочому місці.

logo
Жіноче підприємництво
Засновниця студії жіночої білизни проводить просвітницькі лекції про здоров'я жінок, підприємництво та захист прав
Український бізнес здатен адаптовуватися й знаходити рішення навіть у таких складних умовах, як війна. Історія Юлії Баді, засновниці LIA STUDIO, саме про це.
logo
Жіноче підприємництво
Від ідеї до веганської спільноти: історія Вікторії Грубник, переможниці програми «Міцність»
Фінансова підтримка в розмірі 3 000 доларів стала важливим кроком у розвитку та популяризації веганської культури в Одесі та регіоні.
logo
Жіноче підприємництво
Як перетворити хобі на бізнес: історія переможниці програми «Початок» Ірини Антончик
Підприємиця успішно пройшла навчання та залучила загалом 8 000 доларів США на розвиток свого садового центру «АгроХобі».