Pitch day став фіналом акселераційної програми «Відважна», яка стартувала у березні 2023 року. Програма мала на меті підтримати українських жінок, які засновували або планували розпочати мікро- або малий бізнес. Завдяки проєкту учасниці мали можливість реалізувати свої підприємницькі амбіції та розвиватися активно в економічно-конкурентному середовищі.
За результатами голосування журі обрало шість переможниць проєкту, які сумарно отримали 1,3 млн гривень для реалізації презентованих бізнес-концептів. Кожна з цих шести переможниць має унікальний інноваційний підхід до свого бізнесу та вміння перетворити та адаптувати свою мрію в успішну реальність. Презентуємо їхні історії та досягнення, щоб поділитися натхненням та відкрити новий світ підприємництва, який вони створюють своїми зусиллями.
Аліна Хома
Педагогиню завжди цікавили різні методики виховання дітей, особливо ті, які популярні за кордоном. Найбільше привернула увагу методика Монтессорі, що широко популярна в Європі та США. На той час в Україні ще не було необхідних розвивальних матеріалів. Саме тому виникла ідея створити їх на вітчизняному ринку.
Наразі бренд «bavka» виробляє продумані іграшки, меблі та навчальні посібники для батьків, у яких обмаль часу на прочитання десятка книг. Власниця бізнесу має амбітні плани стати лідеркою в цій ніші вже до 2025 року.
За час програми учасниця зрозуміла основний напрям для розвитку власної справи, структурувала свої знання та зрозуміла, як масштабувати бізнес. Завдяки роботі менторів знайшла партнерство, у межах якого організовує захід для батьків.
Валентина Павалюк
Люди все більше турбуються про те, що їдять. Тож попри повномасштабну війну, Валентина вирішила започаткувала бізнес «з нуля», без особливих знань та вмінь.
Солодощі «VM way» — це про майбутнє, здорових свідомих українців у розвиненій країні. Цукерки виготовляють у Києві вручну, виключно з натуральних та якісних інгредієнтів за унікальною рецептурою й технологією. Не містять цукру, глютену та лактози.
Прийшовши на навчання, власниця стартапу була у відчаї. Бізнес перебував у кризовій ситуації, з якої, здавалося, виходу не було.
У цей час Валентина була найманим працівником та не мала часу й профільних знань, щоб вирішувати бізнес-проблеми. Проте дізнавшись про акселератор, відчула, що саме він є тим самим способом розв’язання проблем. Тож, не вагаючись, звільнилася з роботи заради навчання та вирішила рятувати свій бізнес.
Завдяки здобутим знанням Валентина налагодила бізнес-процеси і більше поринула у створення продукту. Як результат — бізнес поборов кризу, залучив нових партнерів і зробив 2 колаборації з учасницями проєкту.
Ірина Карпенко
Грибні Джерки
Діяльність підприємства починалася зі створення громадської організації, яка пропагувала штучне культивування грибів. Проводячи тренінги з технології вирощування, вдалося залучити 180 осіб, які на своїх подвір’ях почали вирощувати гриби. Також Ірина створила спільноту грибовиробників, зареєструвала підприємство, почала вироблення грибного посадкового матеріалу (міцелію) та стала продавати гуртом.
Але в 2019 році почалася епідемія ковід, свіжу продукцію стало важко реалізувати, тож так виникла бізнес-ідея виробництва та продажу в’ялених грибів під назвою «Грибні Джерки». Це інноваційний продукт для тих, хто дбає про своє здоров'я, аналоги якого відсутні на ринку країни. Виробництво в'ялених грибів робить акцент на корисності продукту та унікальних смакових якостях: без консервантів, барвників, з високим вмістом білка, вітамінів та мінералів.
Війна також внесла свої корективи у розвиток бізнесу. Було пошкоджене приміщення вирощування грибів (село перебувало під окупацією), зменшився обсяг вирощеної продукції, й ми зіткнулися з проблемою нестачі грибів.
Тетяна Клімук
Шиємо все
Шити Тетяна любила завжди й тому кожну свою справу пов’язувала саме із цією діяльністю. Свій офіційний підприємницький шлях розпочала ще у 2011 році, а наступного року заснувала маленьке виробництво «Шиємо все», на якому вже майже 12 років відшивається одяг для різних команд, брендів та магазинів.
Під час проходження навчання учасниця дізнавалася про нові інструменти для бізнесу, черпала ідеї та цікаві думки. Як результат — на день завершення проєкту Тетяна розробила власний логотип бренду, концепцію, стратегію та перші взірці виробів.
Юлія Семенюк
One eleven
Математика для Юлії — особлива наука. Тож учасниця вирішила розробити власні зошити, навчальні картки й інші матеріали та змінити загалом підхід до подачі математичного контенту з використанням технік візуалізації — артскрайбінгу. Діти не бояться математичних формул, термінів та понять, розвивають логічне, алгоритмічне та креативне мислення за допомогою математики.
З кожним роком кількість учнів росла, а їхні результати вражали. Також формувалася авторська методика викладання. Учасниця знайшла інструменти, завдяки яким діти легко розуміють пояснення, надовго запам’ятовують вивчене, починають розуміти суть математики. І в такий спосіб Юлія реалізує 4 концепції навчання в One eleven — залучення, інтерес, сучасність, ефективність.
Юлія Нічволода
Кав’ярня Jul’s Coffee & Peace
Ще 2 роки тому Юлія була просто мамою п’ятьох діток, яка перебувала в декретній відпустці і мріяла відкрити свою кав’ярню. Вона уявляла заклад, у якому б відвідувачі отримували не лише смачну каву, а й затишну атмосферу дому, де лунає дитячий сміх й оточує відчуття щастя.
Бажання здійснюються — і вже сьогодні вона власниця кавʼярні Juls Cafe, яка стала родиною для гостей, де піклуються про здоров’я та панує атмосфера комфорту, спокою — як удома.
У закладі варять каву виключно зі свіжообсмаженого зерна однієї з найкращих київських ростерій, а всі сиропи, домашні чаї та лимонади виготовляють власноруч без штучних добавок.
За час програми обсяги продажів кавʼярні збільшилися з 65 до понад 100 чашок кави на добу, а середній чек — з 115 грн до 140 грн. До того ж власниця розпочала колаборацію з локальним нутриціологом для розробки власних боулів та взяла участь у «Ярмарку здоров’я» в міському парку. Також у закладі провели жіночий бранч та отримали запит на прийом міжнародної делегації з 30 журналістів.
Наразі власниця регулярно отримує комерційні пропозиції для співпраці та збільшує залученість аудиторії в соцмережі Instagram Juls Cafe.
Проєкт ініціювала мережа центрів Дія.Бізнес за підтримки Міністерства цифрової трансформації України і Офісу з розвитку підприємництва та експорту за сприяння глобальної ініціативи She’s Next Empowered by Visa.
Український виробник рослинної доглядової косметики Vesna — компанія, яка вірить у потенціал кожної жінки, робить кроки в досягненні гендерної рівності та розширенні можливостей жінок на робочому місці.