Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Контракти на постачання 4 тисяч тонн продукції: досвід участі компанії «Галекс-Агро» у BIOFACH 2024

07.02.2025, 10:47

Компанію «Галекс-Агро» заснували у 2008 році, щоб покращити якість безпечної та корисної органічної продукції. Сьогодні підприємство спеціалізується на виробництві сертифікованих органічних продуктів рослинництва й тваринництва, а також їх переробці.

Основними культурами, які вирощує підприємство «Галекс-Агро», є пшениця, спельта, жито, ячмінь, овес, соя, кукурудза та багато інших. У 2024 році компанія додала до асортименту ріпак, щоб забезпечити додаткову сировину для виробництва органічної олії і кормів та задовольнити дедалі більший попит на різноманітну органічну продукцію серед споживачів і партнерів.

My image

Із самого початку діяльності компанія активно бере участь у провідних органічних виставках по всьому світу, як-от: BIOFACH, Anuga, Sana, SIAL, Middle East Organic & Natural Products Expo та багато інших. Активна виставкова діяльність сприяє постійному розширенню присутності компанії на міжнародних ринках та налагодженню нових партнерських відносин. Тож, як результат, більшість органічної продукції підприємства вже успішно постачають на європейські ринки.

 

BIOFACH 2024: нові можливості для експорту

Компанія «Галекс-Агро» продовжує активно розвивати експортну діяльність, зокрема завдяки стабільній співпраці з міжнародними партнерами. Постійна участь у виставці BIOFACH дає змогу щороку укріплювати відносини з іноземними клієнтами. 

Під час цьогорічної участі у виставці компанія перепідписала з постійними партнерами зі Швейцарії, Німеччини, Австрії та Данії три контракти на загальну суму близько 300 000 євро на постачання великих обсягів органічних зернових культур, зокрема пшениці, спельти, вівса, ячменю, а також готової продукції у вигляді розфасованих круп. Загалом планується поставити близько 4 000 тонн майже всіх груп культур, які вирощує компанія. Крім того, компанія планує підписати додаткові контракти на продаж таких культур, як соя, ріпак і гречка.

My image

«Підприємство «Галекс-Агро» є постійним учасником виставки BIOFACH, і наш успіх на цьому заході зумовлений тим, що нас знають, нам довіряють і з нами хочуть співпрацювати. Щорічно спостерігаємо підвищений інтерес до продукції, що підтверджує нашу репутацію на міжнародній арені. Для нас принципово важливо залишатися відкритими та чесними у своїй діяльності, оскільки це є основою успіху в органічному секторі. За ці роки ми налагодили зв’язки з багатьма компаніями та партнерами, які стали для нас надійними й стабільними союзниками в спільній справі», — підкреслила Віта Осінська, менеджерка з продажу «Галекс-Агро».

 

Плани на майбутнє: розширення ринків збуту та нові контракти

Компанія має на меті вийти на ринок США, тому зараз проходить сертифікацію продукції за стандартами NOP (National Organic Program). Це важливий крок для розширення експорту, і вже у 2025 році «Галекс Агро» очікує підписати перші контракти на постачання продукції до цієї країни. 

Окрім експорту сировини, виробник прагне розширити асортимент, внісши до нього готову продукцію у вигляді розфасованих круп. Це допоможе значно збільшити присутність на ринках Європи та США.

Також у планах — участь у міжнародних виставках, як-от BIOFACH, Anuga, SIAL та інших, щоб й далі знайомити світ з високоякісною українською органічною продукцією. 

«Ми не боїмося труднощів і завжди прагнемо до розвитку. Участь у міжнародних виставках — це чудова можливість знайти нових партнерів, розширити горизонти та продовжувати реалізовувати нашу місію. BIOFACH є нашою ключовою платформою для щорічних зустрічей із партнерами, які стали надійними та стабільними союзниками компанії на міжнародному ринку. З кожним роком попит на українську органічну продукцію зростає, що підтверджується дедалі більшою кількістю укладених контрактів», — зазначає Віта Осінська.

Довідково: 

Національний павільйон України на BIOFACH 2024 організований державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проєктом Дія.Бізнес, під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України, за сприяння громадських спілок «Органічна Україна» та «Органічна ініціатива», за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджує Дослідний інститут органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія); ЄБРР за фінансування Швейцарії в межах Фонду сприяння малому бізнесу ЄБРР; Ukraine-Moldova American Enterprise Fund (UMAEF).

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
Колективний стенд України на Gastronord 2024
GastroNord 2024 — провідна міжнародна виставка Північної Європи для виробників харчової продукції та баєрів з категорії HoReCa і ритейлу, яка щорічно збирає 7 400+ професійних відвідувачів з усього світу.
Виставкова діяльність
Від локального до глобального: як Wanted Vegan реалізує експортні амбіції
Вихід на міжнародні ринки став новим етапом розвитку для компанії «КР Інгредієнтс» (ТМ Wanted Vegan), яка спеціалізується на постачанні харчових інгредієнтів та виробництві рослинних альтернатив м’ясу та рибі.
Виставкова діяльність
Від участі у BIOFACH до укладення контрактів на пів мільйона євро: шлях органічного виробника «Еко Беррі»
«Еко Беррі» — фермерське господарство, яке займається органічним виробництвом на заході України в екологічно чистому регіоні поблизу Карпат.
Виставкова діяльність
Дослідження, менторська підтримка та міжнародна виставка: що допомагає OGO FOOD масштабувати бізнес
За останні роки глобальний ринок здорових перекусів стрімко розширився. Споживачі дедалі більше цінують натуральні продукти, без доданого цукру та консервантів. Український бренд OGO FOOD став частиною цього тренду ще п’ять років тому, розпочавши з виробництва корисних снеків без глютену та цукру.