Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Легко про бізнес з Мариною Васильєвою

20.11.2024, 22:00

Марина Васильєва

  • Засновниця та власниця двох брендів весільних суконь Yedyna та Liretta

My image

Мій бізнес почався з… 

відкриття магазину весільних суконь. Салон стрімко набув популярності та став найкращим у місті Хмельницький. Я вже мала чималий досвід саме у сфері весільної індустрії, а магазин став маленьким початком великого бізнесу. Ідея реалізації великого проєкту народилась завдяки співпраці з виробниками з різних країн (Туреччина, Італія, Франція, Іспанія та навіть Америка). Аналізуючи, я розуміла, що українські виробники мають чимало переважаючих факторів і великий потенціал, щоб бути кращими. Сьогодні сміливо можна заявляти про те, що Україна займає провідні позиції на ринку Європи саме у галузі виготовлення весільних суконь. 

My image

Одна з найкорисніших навичок, яка допомагає мені у бізнесі —

доводити справу до кінця. Коли я маю певну мету та ціль, я не зупиняюсь, чітко йду у напрямку задуманого. 

 

«Своїми руками грошей не заробиш. Треба, щоб були сильні люди поруч» —

це вислів моєї мами, який я запам’ятала на все життя і саме це в мені сформувало бачення та вміння формувати сильну команду поруч. Я вважаю, це ще одна моя сильна сторона, якій я завдячую своїм батька, які також були бізнесменами.

 

Три основних кити філософії мого бізнесу:

  • Українське — це модно, тому ми, виробники українських весільних суконь, маємо займати провідні позиції на світовому ринку;
  • люди поруч мають заробляти достойно;
  • робити бізнес, який не лежить на поверхні, думати глибше і масштабніше. 

 

Критичний момент у бізнесі 

У моєму випадку відбулась криза, коли компанія почала занадто швидко рости. Я була не готова до такого росту. Через те, що ми з чоловіком були разом в одному бізнесі, почалось багато обговорень роботи вдома. 

Бізнес став не тільки на роботі, а й вдома. Я прийняла рішення вийти з усіх проєктів і почала новий самостійно. 

 

Найкраща реклама — це…

Реклама — таке просте і складне слово. Читаючи багато книг, біографії відомих брендів, я чітко розуміла, що за кожною популярною компанією стоїть неймовірно сильна особистість. Не знаю, чи варто вкладати гроші у маркетинг без потужної людини. Для мене реклама — це, у першу чергу, твоя особиста репутація і репутація твого бренду. 

 

Гроші люблять 

порядність. Також, вважаю, що гроші люблять людей, які рухаються вперед. Іноді варто помилятися, так ми набуваємо досвіду, але ніколи не зупинятись. Гроші приходять на хорошу ідею, за яку ти готовий стояти до кінця і постійно робити маленькі або великі кроки до її реалізації. 

Хочу навести приклад, який відбувся у моєму житті. Я мріяла про показ у Мілані. Спочатку це була мрія, потім ідея, а далі це була ціль, яка успішно реалізовується, на яку й «прийшли» кошти. У 2023 році, за підтримки програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яка спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, ми реалізували перший в історії України показ у Мілані. Ця подія не мала аналогів та змінила уявлення світу про весільну індустрію. 28 конкуруючих брендів з України, відомі у всьому світі компанії, об’єдналися та представили свої нові колекції. Публіці були продемонстровані всі можливі моделі весільних суконь — від пишних класичних образів до сучасних і навіть футуристичних мереживних комбінезонів у поєднанні з високими чоботами. Дефіле відбулося у саду старовинної вілли 18 століття неподалік від Мілана і це додало події особливого відтінку.

My image
My image

Мій бізнес через 5 років

У наш час важко запланувати день на завтра. Побудовані плани порушують тривоги, вимкнення електрики, трагічні події в Україні, які постійно трапляються впродовж цих років. Прогнозувати стає ще важче. Говорячи про бачення бізнесу і себе через 5 років, я бачу однозначну відповідь — бізнес у вільній потужній країні. 

Бізнес, який не тільки зміг вистояти перед усіма перешкодами, але і зміг зрости у 10 разів. 

Люди, які вимушено переїхали, повернулись і працюють уже з досвідом, який вони отримали в Європі. Я бачу свій особистий бренд Yedyna, як потужний проєкт, який міцно стоїть на ринку Італії. А також, підкорює усю Європу і Британію. 

Проте, хочу окремо виділити головний бренд в моєму житті — «Українські весільні сукні». Ми — українські виробники, уже маємо величезну довіру один до одного. У нас є спільна ціль — виграти разом! Наші вироби вже займають 30-50% ринку Європи і активно просуваються в Японії, Китаї, Кореї та інші країни світу. Адже, ця сфера немає кордонів, головне зрозуміти, що разом ми сильніші.

 

Я надихаюсь 

людьми та подорожами. Мене надихають відкриті люди, які не бояться ділитися інформацією, які розуміють цінність ком’юніті та спілкування. Які готові робити масштабні проєкти не тільки заради грошей, а й заради ідеї.

 

Гаряча новинка у бізнесі

Це дизайн, трендовість, сучасність суконь, лекала та посадки суконь. Я пишаюсь цим. Створення дизайну, його погодження, доведення корсетів до ідеального вигляду — це, певно, найважчий процес, яким я керую. А тому з упевненістю говорю, що ми шиємо справжні шедеври: сукні від 34 до 60 європейського розміру з ідеальною посадкою та не стандартним дизайном. 

My image

Моя порада підприємцям

Останнім часом, я зустрічаю багато людей, які жаліються на державу, на податкову, на ситуацію в Україні, на конкуренцію, на працівників, на підрядників, на постачальників, навіть на клієнтів, які не задоволені чимось. 

У мене порада для таких людей: сісти та дати відповідь на декілька запитань: 

  • Чи ви підприємець?
  • Чи ви готові кожен день 24/7 зустрічати усі виклики?
  • Можливо, краще піти у велику компанію і робити суперово результати, виконувати цілі та мати хороший прибуток? 

Отже, треба зрозуміти, що робить вас підприємцем і чи ви є ним зараз.

До прикладу, сьогодні у нашій компанії не усі бізнесмени, але це люди, які себе реалізували, горять своєю роботою, заробляють достойні гроші та насолоджуються життям, а не вічними проблемами.

А для таких як я, хто дійсно став на цей не простий, але дуже цікавий шлях, я б хотіла, щоб ми навчились обʼєднуватись, спілкуватися один з одним відкрито і головне слухати та чути людей, які поряд. Адже це дуже важливо. Особисто мені це не завжди вдається. Часом, я настільки захоплена ціллю, що нікого не чую. На щастя, маю поруч сильних людей, які все ж таки достукуються і разом ми йдемо до мети.

Правила / Успішного / Бізнесу

Нова колонка експертки із сорсингових запитів Офісу з розвитку підприємництва та експорту Валентини Ляшенко познайомить вас із ідеями бізнесу, порадами та інсайтами українських та міжнародних підприємців.

Легка розмова про не завжди прості ситуації, виклики та насолоду від перемог.

Валентина Ляшенко
Історія від
Валентина Ляшенко
Експертка із сорсингових запитів ДУ «Офісу з розвитку підприємництва та експорту»
Інші історії
logo
Жіноче підприємництво
Вже на стадії започаткування бізнесу треба розширювати права і можливості жінок: компанія «Залізо» про власний досвід трансформації підприємства
Компанія «Залізо» займається виробництвом металевих опор та меблів, а також впроваджує новації, щоб трансформувати бізнес у більш прогресивне середовище з рівними можливостями для чоловіків та жінок.
logo
Жіноче підприємництво
Три мрії — три досягнення: історії учасниць онлайн-академії «Мрій та Досягай»
Під керівництвом топових менторів учасниці проєкту навчилися будувати бізнес в Інтернеті з нуля або переходити з офлайну до онлайну, розвивати власні бренди в мережі, шукати аудиторію, нових клієнтів та ринки.
Жіноче підприємництво
Як перемога в програмі «Початок» допомогла підприємиці збільшити обсяги виробництва
Наталія Ольшанська — підприємиця, співзасновниця сімейної компанії Famberry з виробництва натуральної продукції з кизилу, яка розташована в місті Запоріжжя. У саду сім’ї зібрана найбільша колекція кизилу в Європі.
logo
Жіноче підприємництво
Почуватися захищеними в умовах війни: як бренд дитячого одягу впроваджує безпечні та комфортні умови для працівниць
Надання працівницям освітніх можливостей та підтримки, зокрема у ситуаціях, коли потрібен додатковий час, аби забрати дітей зі школи, або навіть взяти їх з собою на роботу — про це історія підприємиці Марти Краснощокої.