Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Національний стенд України на Hannover Messe 2024

11.09.2024, 20:00
Story Image

На виставці представлені новітні технології, продукція та рішення від провідних світових виробників і стартапів у галузі промислового виробництва.

У межах Національного стенда України (зал 17, стенд B84) презентують свої продукти 11 українських компаній, що надають послуги у сфері ІТ й інжинірингу та є постачальниками систем автоматизації, моніторингу, виробниками обладнання та розробниками інноваційних технологій. 

Каталог учасників Національного стенда України на Hannover Messe 2024

Національний стенд України організований громадською організацією «Юнайт Україна» спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес, Асоціацією «IT Ukraine» та за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
Українські молочні продукти на SIAL Paris 2024

З 19 до 23 жовтня 2024 року у Парижі відбувалася виставка SIAL Paris 2024 — одна з найбільших міжнародних подій харчової промисловості, що збирає понад 7 000 компаній зі 190 країн.

logo
Виставкова діяльність
Інноваційний тріумф snEco: від сирного перекусу до глобального визнання
Сучасна харчова індустрія стрімко розвивається, і нові бренди, як український стартап snEco, пропонують інноваційні рішення для свідомих споживачів. Заснований у 2020 році, snEco прагне змінити підхід до звичних перекусів.
logo
Виставкова діяльність
Українські компанії відкрили нові шляхи для масштабування: підсумки торговельної місії до Латвії
7-8 квітня 2025 року відбулася торговельна місія до Латвії, організована Офісом з розвитку підприємництва та експорту спільно з партнерами й за підтримки уряду Німеччини.
Виставкова діяльність
Дослідження, менторська підтримка та міжнародна виставка: що допомагає OGO FOOD масштабувати бізнес
За останні роки глобальний ринок здорових перекусів стрімко розширився. Споживачі дедалі більше цінують натуральні продукти, без доданого цукру та консервантів. Український бренд OGO FOOD став частиною цього тренду ще п’ять років тому, розпочавши з виробництва корисних снеків без глютену та цукру.