З початку повномасштабної війни енергетична інфраструктура набула особливого значення для всієї країни. Електричні мережі стали не просто джерелом світла у будинках українців, а основою забезпечення життєдіяльності країни.
Оператори системи розподілу ДТЕК, учасника спільноти «Бізнес без бар'єрів», героїчно відновлюють інфраструктуру електромереж після бойових дій та російських обстрілів. Це суттєвий внесок компанії у створення необхідних умов для життя українців, підтримання економіки та відновлення країни.
З 24 лютого 2022 року по 1 березня 2023 року РФ зруйнувала або пошкодила 4,5 тис. об'єктів енергоінфраструктури, з них близько 4,4 тис. енергетики ДТЕК вже відновили. За цей період повернули світло понад 7 млн клієнтів (накопичувальний сумарний показник, у тому числі враховує клієнтів, яким відновлювали електропостачання по кілька разів).
Щоб оперативно відновлювати електропостачання, енергетики ДТЕК з різних регіонів об’єдналися в одну команду і допомагають одне одному. Так, на деокуповану Київщину в квітні-травні 2022 року повертали світло, як місцеві бригади, так і енергетики з Києва, Одещини, Дніпропетровщини. Такий приклад командної роботи енергетиків ДТЕК став першим від початку війни, але не останнім.
У 2022 році електромонтери ДТЕК допомагали відновлювати пошкоджене обладнання та зруйновані підстанції «Укрзалізниці», яка в умовах війни є ключовим транспортним сполученням та має стратегічне значення — це один із ключових способів евакуації та пересування країною для мирного населення та волонтерів. А також брали участь у відновленні зруйнованих мереж на Херсонщині.
Після масованих ракетних атак ворога на енергетичну інфраструктуру в жовтні — грудні 2022 року ДТЕК, як і інші енергокомпанії України, був змушений застосовувати стабілізаційні та екстрені відключення електроенергії для запобігання серйознішим аваріям в енергосистемі. Це стало ще одним величезним викликом для електросистем, спроєктованих для того, щоби включати електропостачання клієнтам, а не відключати.
Оператори системи розподілу ДТЕК розробили графіки, що відповідають складній ситуації в енергосистемі. Розмістили їх на своїх сайтах та у соціальних мережах, щоб дати клієнтам можливість планувати свій день, роботу, навчання.
В компанії розуміли, наскільки важливо залишатися на зв'язку з клієнтами, навіть у тих регіонах, де відбуваються активні бойові дії чи обстріли. Тому в усіх енергокомпаніях перевели співробітників працювати віддалено та налаштували робочі місця у бомбосховищах. Тож, контакт-центри та центри обслуговування клієнтів продовжували працювати весь цей час.
За 2022 рік було прийнято 10,8 млн дзвінків і оброблено близько 700 000 звернень.
Під час планових відключень світла була збільшена кількість операторів та підключено 5 партнерських контакт-центрів для роботи в періоди пікового навантаження. Завдяки цьому компанія змогла приймати усі дзвінки навіть у період аварій та екстрених відключень.
Продовжуючи роботу та відновлення мережі, ДТЕК паралельно підтримує економіку країни та забезпечує роботою та зарплатою 14 300 співробітників. Кожен співробітник робить внесок у відновлення України: хтось на енергофронті, а хтось — на полі бою.
490 співробітників ДТЕК Мережі зараз служать у ЗСУ та захищають нас на передовій. На жаль, війна забрала життя 22 співробітників.
Для ДТЕК — людина — головна цінність. Так, з турботою про ментальне здоров'я своїх співробітників, компанія доєдналася до ініціативи першої леді Олени Зеленської зі створення Всеукраїнської програми ментального здоров'я, у межах якої її тренери пройшли навчання зі стрес-менеджменту за курсом «Самодопомога Плюс» від ВООЗ.
Попри війну ДТЕК не зупинив проєкт «Дуальна освіта», який реалізує з 2019 року.
Як додають у компанії, у 2023 році ДТЕК не лише продовжить відновлювати мережі після обстрілів, а й розвиватиме енергетичну інфраструктуру, застосовуючи сучасні цифрові технології та спираючись на принципи сталого розвитку.