Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Участь у практичній програмі Export to Sweden та тендер на постачання 20 000 пляшок українського вина: історія Villa Tinta

31.07.2024, 12:34
Story Image

Компанія «Винхол Оксамитне» (ТМ Villa Tinta) — сімейна виноробня з повним циклом виробництва, заснована Валерієм Тінтуловим у 1998 році в с. Оксамитне Одеської області на території, де 120 років тому розташовувалося виноградне шато графа Давидова.

Понад 15 років підприємство виробляло вина, знайомі багатьом споживачам, які розливали під марками відомих брендів. Із 2017 року компанія вийшла на український ринок з власними брендами, серед яких Villa Tinta.  

Зараз виноградарсько-виноробне господарство володіє 517 га виноградників, з яких 120 га — найбільші насадження винограду сорту «Одеський чорний» та понад 30 га — «Сухолиманський білий». Крім того, виноробня вирощує багато класичних міжнародних сортів винограду.

Виноробне господарство оснащене сучасним обладнанням виробництва — від дробарок і пневматичних пресів винограду до лінії розливу. До того ж виноробня має сертифіковану лабораторію, яка дає змогу повноцінно контролювати весь виробничий процес.

My image

Участь у програмі Export to Sweden та перші постачання на шведський ринок

У жовтні-листопаді минулого року представники компанії стали учасниками практичної програми Export to Sweden, організованої Офісом з розвитку підприємництва та експорту в межах національного проєкту Дія.Бізнес та урядовою організацією Швеції «Open Trade Gate Sweden». Саме ця Програма допомогла підкорити ринок однієї з найбільш розвинених країн світу.

За результатами поїздки до Швеції компанія «Винхол Оксамитне» виграла тендер на постачання на цей ринок 20 000 пляшок вина сорту «Одеський чорний» власної торговельної марки Villa Tinta. На сьогодні вже відбулося дві відправки, і зараз виробник очікує нове замовлення.

«Щойно ми дізналися про програму Export to Sweden, одразу заповнили заявку та були щасливі мати змогу поїхати до Швеції з навчальною та практичною метою. Ця країна є стратегічним партнером України в багатьох сферах, і з досвіду можу сказати, що дуже складно вийти на шведський ринок самостійно, навіть з дуже якісною продукцією», — Костянтин Тінтулов, комерційний директор і співвласник компанії «Винхол Оксамитне» (ТМ Villa Tinta)

My image

Програма Export to Sweden передбачала онлайн-тренінги, менторську підтримку й навчальну поїздку до Швеції.

«Тренінги від експертів виявилися дуже корисними й практичними, оскільки допомогли нам краще зрозуміти основні напрями з виходу на шведський ринок. Ми дізналися про наявність державної мережі магазинів з монополією у Швеції та познайомилися з представниками локальної Торгово-промислової палати», — Костянтин Тінтулов, комерційний директор і співвласник компанії «Винхол Оксамитне» (ТМ Villa Tinta)

Поїздка стала чудовим досвідом для підприємства. Представники компанії зустрілися з імпортерами та представниками мережі магазинів Systembolaget, а також взяли участь у фестивалі Sthlm Food & Wine 2023, що дало змогу краще зрозуміти потреби шведських поціновувачів і споживачів вин, врахувати особливості ринку та скласти портрет цільової аудиторії.

Участь у програмі Export to Sweden надала компанії цінний досвід і головне — контакти, що допомогли розвинути бізнес та відкрити нові ринки збуту. Так виробнику вдалося налагодити партнерські відносини зі шведським імпортером і налагодити постачання продукції ТМ Villa Tinta. 

Зараз підприємство продовжує розвиватися, підтримуючи високі стандарти якості та впроваджуючи нові стратегії для подальшого зростання. У найближчих планах — зміцнити співпрацю з партнерами зі Швеції, збільшуючи обсяги відвантажень, і вийти на ринки Норвегії та Фінляндії.

My image
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
Виставкова діяльність
Національний павільйон України на Anuga Organic 2023
7–11 жовтня 2023 року у німецькому місті Кельн пройде одна з найбільших у світі міжнародних виставок харчових продуктів та напоїв «Anuga 2023». Захід проводять щодва роки у виставковому центрі «Koelnmesse». 
logo
Виставкова діяльність
Традиції з України, які смакують по-новому: Як ТМ «Галичина» завойовує європейські ринки на виставці ANUGA 2023
Молочна компанія «Галичина» – один із лідерів українського ринку кисломолочних продуктів. Підприємство вперше як учасник взяло участь у міжнародній виставці ANUGA 2023 у Німеччині, презентуючи свої натуральні кисломолочні продукти, зокрема йогурти та молочні напої, що викликали неабиякий інтерес у європейських партнерів.
logo
Виставкова діяльність
Інноваційний тріумф snEco: від сирного перекусу до глобального визнання
Сучасна харчова індустрія стрімко розвивається, і нові бренди, як український стартап snEco, пропонують інноваційні рішення для свідомих споживачів. Заснований у 2020 році, snEco прагне змінити підхід до звичних перекусів.
logo
Виставкова діяльність
Від візитера до експонента: шлях компанії «Арніка органік» та результати участі у BIOFACH 2023
Агропромислова група (АГ) «Арніка» («Арніка органік») — один з найбільших виробників та експортерів органічної сільськогосподарської продукції в Україні, а також один із найбільших органічних холдингів Європи за обсягом сертифікованого земельного банку.