Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Національний павільйон України на FOODEX JAPAN 2024

26.09.2024, 12:00
Story Image

5-8 березня 2024 року відбулася найбільша в Азії виставка харчових продуктів та напоїв «FOODEX JAPAN». Це була вже 49-та виставка, яка традиційно обʼєднала відвідувачів із понад 60 країн, серед яких імпортери, гуртові, роздрібні торговці та дистриб’ютори. 

 

Цьогоріч Україна була представлена Національним павільйоном, у межах якого взяли участь 13 вітчизняних виробників напоїв, кондитерських виробів, олії, меду, горіхів та злаків. 

Перелік компаній

ТОВ «ОРІЛЬ-ЕКО»

ТОВ «Еко-Снек»

ТОВ «ЦИТРЕКС-УКРАЇНА»

ТОВ «МОВА І КО»

ТОВ «ВОЛДІ УКРАЇНА»

ТОВ «НАТСІ»

ТОВ «Укролія»

ТОВ «Ледова»

ТОВ «Прайм Снек»

ТОВ «Медовий Спас»

ТОВ «Медик Ведмедик»

Участь у FOODEX JAPAN 2024 - один із важливих кроків до посилення присутності українських товарів не лише у Японії, а й загалом експансії на азійські ринки. До відкриття виставки доєднався й Посол України в Японії Сергій Корсунський. Окрім того, до Національного павільйону України завітали міністр сільського господарства Італії, президент JETRO та низка японських імпортерів. 

 

Національний павільйон України відвідало сотні іноземних гостей, а компанії-учасниці провели безліч B2b-зузстрічей, які вже зовсім скоро переростуть у надійну взаємовигідну співпрацю. 

 

Національний павільйон України організований Японською організацією зовнішньої торгівлі (JETRO) у співпраці з Посольством України в Японії, Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес та міжнародною платформою Nazovni.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
Виставкова діяльність
Посилюємо міжнародну співпрацю: українська бізнес-делегація відвідає Латвію
10 українських компаній активно готуються представити свої товари та послуги під час Торговельної місії до Латвії, організованої Офісом з розвитку підприємництва та експорту спільно з партнерами й за підтримки уряду Німеччини.
logo
Виставкова діяльність
Участь у міжнародних виставках — інструмент для залучення нових контрактів: історія бренду волоських горіхів Slow Walnuts
Компанія «Натсі», ТМ Slow Walnuts, спеціалізується на переробленні ядер волоського горіха, гарбузового насіння та є досвідченим підприємством, яке експортує продукцію вже понад 15 років.
Виставкова діяльність
Дослідження, менторська підтримка та міжнародна виставка: що допомагає OGO FOOD масштабувати бізнес
За останні роки глобальний ринок здорових перекусів стрімко розширився. Споживачі дедалі більше цінують натуральні продукти, без доданого цукру та консервантів. Український бренд OGO FOOD став частиною цього тренду ще п’ять років тому, розпочавши з виробництва корисних снеків без глютену та цукру.
Виставкова діяльність
Gulfood 2025: як Україна презентувала експортний потенціал агрохарчового сектору

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) проходила одна з найбільших та найвпливовіших світових виставок харчових продуктів і напоїв — Gulfood, що цьогоріч відзначала своє 30-річчя.