Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Участь у міжнародних виставках — інструмент для залучення нових контрактів: історія бренду волоських горіхів Slow Walnuts

10.10.2024, 07:37
Story Image

Компанія «Натсі», ТМ Slow Walnuts, спеціалізується на переробленні ядер волоського горіха, гарбузового насіння та є досвідченим підприємством, яке експортує продукцію вже понад 15 років. Компанія посідає провідні позиції в постачанні волоських горіхів для клієнтів з роздрібної торгівлі, HoReCa та харчової промисловості, яка виготовляє хлібобулочні вироби, соуси, кондитерські вироби, снеки. Зараз продукцію ТМ Slow Walnuts успішно експортують до Франції, Німеччини, Італії, Австрії, Хорватії, Сербії, Боснії і Герцеговини, Словенії, Румунії, Угорщини та Греції. Крім того, надає повний спектр логістичних та індивідуальних послуг, щоб клієнти відчували себе комфортно. 

«Минулого року ми отримали сертифікацію на органічний волоський горіх та заснували новий бренд Slow Walnuts, основною метою якого є поєднання відповідальних споживачів з популяризацією традицій збирання волоських горіхів в Україні. У нас дуже хороша конкурентна позиція, оскільки органічних волоських горіхів у світі не так багато», — зазначає Олег Мороз, менеджер з експорту компанії «Натсі», ТМ Slow Walnuts.

Зараз на міжнародному ринку горіхи переважно вирощують в інтенсивних садах — такий метод шкодить навколишньому середовищу. Промислове вирощування горіхів вимагає значної кількості води для зрошення, що може призводити до виснаження водних ресурсів. Використання хімічних засобів для захисту рослин від шкідників та бур’янів забруднює ґрунт і воду, а монокультурне вирощування знижує біорізноманіття. Крім того, викиди парникових газів від важкої техніки та хімічних добрив зумовлюють зміну клімату.

Натомість волоські горіхи бренду Slow Walnuts вирощують та збирають у великій кількості виключно органічним методом, без шкоди для навколишнього середовища та без застосування пестицидів, і вони мають високу концентрацію жирних кислот. 

Контракти на 525 000 євро — результат участі на ANUGA 2023 

Участь у виставці ANUGA 2023 стала для компанії третім досвідом представлення своєї продукції на міжнародних торговельних заходах у ролі експонента. 

ANUGA — одна з найбільших та найпрестижніших міжнародних виставок харчових продуктів і напоїв, що проводиться у Кельні, Німеччина. Вона збирає виробників, постачальників і споживачів з усього світу, забезпечуючи платформу для демонстрації продукції, укладення угод та обміну досвідом.

Основною метою участі компанії в ANUGA 2023 було — напрацювання контактів перед сезоном, обговорення якості й обсягів продукції та презентація нового бренду. Під час виставки новий сезон ще не почався, тому виробник не мав змоги робити цінові пропозиції. Проте після виставки компанія намагалася монетизувати вже опрацьовані контракти.

На той час було дуже складно братися за нові партнерства через логістичні ускладнення. Проблема полягала не стільки у термінах, скільки в тому, що велика кількість коштів була фактично заморожена у чергах. Представники компанії побоювалися братися за нові замовлення, оскільки до Різдва майже всі постачання були термінові, а впевненості в тому, чи вистачить коштів і чи будуть дотримані терміни, не було.

My image

«ANUGA 2023 виявилася для нас продуктивною. Ми напрацювали велику кількість нових контактів і навіть не встигли зустрітися з усіма наявними клієнтами через велику кількість відвідувачів, хоча на стенді працювали четверо наших представників. Вдалося представили новий бренд в органічному павільйоні, а також в органічному супермаркеті, звідки багато людей приходили до нашого стенда. Із цих зустрічей отримали багато корисної інформації, зокрема щодо позиціювання бренду та попиту на нашу бізнес-модель», — зазначає експортер. 

Завдяки участі у міжнародній виставці ANUGA 2023 компанії вдалося укласти контракти на постачання продукції на суму 105 000 євро з партнерами з Німеччини та Франції, а також на суму 420 000 євро з партнерами з Італії, Австрії та Франції.

Підготовка першого замовлення для скандинавського ринку як результат участі компанії у програмі Export to Sweden

Ринок Швеції став привабливим завдяки високим стандартам якості та попиту на органічні й здорові харчові продукти. Крім того, стабільна економіка та розвинена роздрібна інфраструктура роблять цю країну перспективною для експорту українських товарів.

Шведські споживачі відомі своєю зацікавленістю до екологічної продукції, що збігається з цінностями компанії «Натсі». Саме тому виробник залюбки взяв участь у програмі Export to Sweden, яка була створена, щоб підтримати українських виробників харчової продукції (вина, заморожених або сублімованих ягід, меду, горіхів, соняшникової олії) у виході на ринок однієї з найбільш розвинених країн світу. 

Export to Sweden надала учасникам актуальні знання та можливість їх застосувати. Так, невідʼємною подією поїздки до Швеції стала участь у фестивалі Sthlm Food & Wine 2023, де виробник представив свою продукцію в межах Національного стенда України. 

Для компанії були організовані зустрічі з представниками роздрібних мереж, завдяки яким вдалося почати співпрацю з однією з найбільших мереж у Швеції ACT Food. Наразі компанія «Натсі» вже є акредитованим постачальником і готує перше замовлення на ринок Скандинавії.

«У межах програми Export to Sweden ми отримали якісну аналітичну інформацію, корисні практичні поради щодо виходу на європейський ринок, менторську підтримку та долучилися до навчальної поїздки у Швецію. На власному досвіді впевнилися, що метою Програми було не просто навчити й відзвітувати, а продемонструвати ефективність і конкретні результати на практиці», — зазначає Олег Мороз.

 

BIOFACH 2024: перший досвід участі у виставці у ролі експонента 

My image

Цього року компанія «Натсі» вперше взяли участь у ролі експонента на найбільшій виставці харчової органічної продукції BIOFACH, де Україна була представлена Національним павільйоном України. До цього представники компанії брали участь у заході лише як відвідувачі. З деякими потенційними клієнтами виробник зустрівся на BIOFACH 2024 вже вдруге, оскільки перша зустріч відбулася на ANUGA 2023, яка проходила в жовтні в німецькому Кельні.

«У нас була потужна команда, чудовий стенд і зручні умови для проведення зустрічей. Кожен експонент доносив єдиний меседж і доповнював один одного, створюючи цілісну картину. Ми мали дуже щільний графік, оскільки прагнули запросити якнайбільше цільових клієнтів відвідати наш стенд через особисті запрошення та CRM-розсилки», — зазначає Олег Мороз, менеджер з експорту компанії «Натсі».

За результатами виставки BIOFACH 2024 компанія отримала замовлення від партнерів з Великої Британії на постачання волоських горіхів, які використовують в однокомпонентній горіховій пасті, а також продовжила співпрацю з партнером з Франції, уклавши з ними  контракти на 105 000 євро. 

Крім того, активно ведуть перемовини з імпортерами, локальними дистриб’юторами, роздрібними мережами та представниками харчової промисловості. 

«Ми заклали чудовий фундамент для досягнення гарних результатів у наступному сезоні, враховуючи, що в органічних горіхах для нас це був лише перший сезон. У вересні-жовтні можемо назвати остаточні цифри результатів, досягнутих на BIOFACH», — поділився Олег Мороз. 

Менеджер з експорту зазначив, що участь у виставках дуже допомагає в залученні нових партнерств, оскільки підвищує впізнаваність бренду та додає певної впевненості клієнтам у надійності компанії як сталого постачальника. На міжнародних виставкових заходах є можливість обговорити суми контрактів, умови оплати, наявність авансового платежу тощо. Клієнти охочіше йдуть на контакт щодо довгострокових контрактів. Це дає змогу планувати та співпрацювати більш ефективно, враховуючи логістичні аспекти та забезпечуючи вчасне доставлення продукції.

У планах компанії — продовжувати активну участь у міжнародних виставках та розширювати географію свого експорту, забезпечуючи стабільний ріст та розвиток. Використання виставок як інструмента для інтернаціоналізації бізнесу забезпечує доступ до нових ринків, нових клієнтів та партнерів, а також сприяє загальному зростанню компанії.

Довідково: 

  • Національний павільйон України на Anuga Organic 2023 організований державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» в межах національного проєкту Дія.Бізнес під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України у партнерстві з громадською спілкою «Органічна ініціатива» та за підтримки Швейцарії через Державний секретаріат Швейцарії з економічних питань (SECO) в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія); США в межах проєкту USAID «Економічний розвиток, управління та зростання підприємництва (EDGE).
  • Програма Export to Sweden організована Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес та урядовою організацією Open Trade Gate Sweden.
  • Національний павільйон України на BIOFACH 2024 був організований Офісом з розвитку підприємництва та експорту й Дія.Бізнес, під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України, за сприяння громадських спілок «Органічна Україна» та «Органічна ініціатива», за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія), ЄБРР за фінансування Швейцарії в межах Фонду сприяння малому бізнесу ЄБРР (донори Фонду: Італія, Ірландія, Корея, Люксембург, Норвегія, США, Швейцарія, Швеція, Японія та Тайвань Бізнес — Фонд Технічного Співробітництва ЄБРР); Ukraine-Moldova American Enterprise Fund.
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
logo
Виставкова діяльність
Українські експортери органічної продукції на SIAL 2024
З 19 до 23 жовтня 2024 року Париж стане центром світової харчової промисловості завдяки виставці SIAL Paris 2024 — масштабному заходу, який збирає провідних гравців індустрії з різних куточків світу.
logo
Виставкова діяльність
Національний стенд України на Hannover Messe 2024
Hannover Messe 2024 - найбільша у світі промислова виставка, яка щорічно збирає близько 6 000 експонатів та до 250 000 відвідувачів з усього світу. 
logo
Виставкова діяльність
Колективний стенд України на Gastronord 2024
GastroNord 2024 — провідна міжнародна виставка Північної Європи для виробників харчової продукції та баєрів з категорії HoReCa і ритейлу, яка щорічно збирає 7 400+ професійних відвідувачів з усього світу.
logo
Виставкова діяльність
Національний павільйон України на EuroShop 2023
У лютому 2023 року 7 українських компаній були представлені на Національному Павільйоні України на «EuroShop 2023». EuroShop – виставка торгової індустрії для магазинів, складського обладнання, дизайну магазинів та мерчандайзингу. Проводиться кожні три роки на території Messe Düsseldorf.