Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Понад 1 млн євро: як BIOFACH посприяв укладенню договорів на постачання до Німеччини, Італії та Чехії

28.09.2024, 12:00
Story Image

Компанія «Альта Країна» почала свій шлях у 2008 році як імпортер сировини для харчової промисловості. Сьогодні, окрім імпорту, компанія експортує інгредієнти для харчової промисловості до країн Східної Європи, а віднедавна налагодила контакти з Азією й Північною Америкою. 

Широкий асортимент органічних фруктових пюре, концентрованих соків, сублімованих і заморожених IQF-ягід компанія постачає до Польщі, Молдови, Казахстану, Грузії й Вірменії. Завдяки постійному контролю якості й аудиту виробництв усі відвантажені продукти відповідають схваленим зразкам і специфікаціям клієнтів. 

My image

 

«Ми маємо невеликий офіс і штат до 10 осіб, але це не заважає нам робити дуже великі обсяги роботи. Не просто продаємо якісний органічний український продукт, а пропонуємо сервіс, заявляємо про себе як про надійного постачальника дуже якісної сировини. У минулому році наш товарообіг сягнув 8 000 000 доларів, і ми сподіваємося, що цьогоріч він буде ще більшим», — зауважує Алла Пономаренко, керівна директорка «Альта Країна» (ТОВ «Катанзаро Євразія»).

Результати, які отримала компанія після участі в BIOFACH у межах Національного павільйону України

Компанія «Альта Країна» у міжнародній виставці органічних продуктів BIOFACH бере участь сім років поспіль, у 2023 році та 2024 роках була представлена в межах Національного павільйону України. 

Представниця компанії зауважила, що ще два роки тому через пандемію COVID-19 спостерігалася значна паніка, яка призвела до зростання цін на електроенергію в більшості країн Європи. Це відобразилося на цінах на харчові продукти й спричинило спад на органічному ринку. Проте торік ситуація стабілізувалася, і участь компанії у BIOFACH 2023 стала успішною, навіть у контексті пандемії та повномасштабної війни в Україні. 

My image

Команда спостерігала, як європейські партнери реагують на органічні продукти, наскільки вони цікаві, як змінюються настрої тощо. Зважаючи на це, 2023 рік став показовим у розумінні того, до чого варто готуватися компанії.

«На виставці BIOFACH 2023 ми відчули велику зацікавленість іноземних партнерів нашою українською продукцією. Неодмінно цим варто завдячити організаторам, оскільки саме завдяки їхній підтримці, потужній маркетинговій комунікації та ефективній промокампанії ми вкотре змогли показати, що українська органічна продукція є гідним гравцем й амбітним конкурентом на ринку ЄС. Люди, які звикли купувати українські продукти, заздалегідь шукають наші брендовані стенди з українськими прапорами й вивіскою Trade with Ukraine», — Алла Пономаренко. 

За результатами BIOFACH 2023, виробник уклав договори на експорт замороженої малини до Німеччини на суму 450 000 євро, малини, полуниці та яблучного концентрату до Італії на загальну суму 600 000 євро, а також угоду на  130 000 євро на постачання замороженої ягоди до Чехії. 

«У виставці BIOFACH для нас ключовими є три аспекти: представлення продукції, ефективне спілкування та встановлення партнерських зв’язків. Попередньо ми узгоджуємо зустрічі з наявними та потенційними партнерами. Під час спілкування обов’язково робимо нотатки для себе: назву виставки, висновки після зустрічі та плани на майбутнє. Завдяки цьому ми завжди можемо згадати та проаналізувати, хто брав участь, який був запит, чим цікавилися клієнти, на що звернути увагу. Нові контакти обов’язково вносимо до бази CRM з метою побудови найтепліших контактів з новими та потенційними клієнтами», — підкреслила керівна директорка «Альта Країна». 

Під час участі в BIOFACH 2024, виробник отримав 76 релевантних контактів,  з десятьма з яких ведуться переговори про укладання контрактів. На цей час компанією вже підписано два нові контракти на суму 2, 50000 гривень.   

My image

Як розповіла керівна директорка, представники компанії мали багато предметних та продуктивних зустрічей, що стосувалися не тільки органіки, а й усіх їхніх продуктів. Аудиторія була серйозно налаштована й зацікавилася українськими органічними виробниками. 

«Незалежно від активності ринку, якщо ви органічний виробник, вам 100% необхідно там бути. Не важливо, як візитер, експортер чи в іншій ролі, оскільки це майданчик, де збираються всі: органічні виробники, трейдери, закупівельники, баєри, недержавні або державні організації, які так чи так взаємодіють між собою саме на BIOFACH», — Алла Пономаренко. 

BIOFACH — іміджева міжнародна виставка органічних продуктів, яка, безсумнівно, покращує репутацію компанії та створює позитивний образ для збільшення кількості клієнтів, підвищує лояльність до бренду. Крім того, допомагає ознайомитися з трендами в продукції та проаналізувати цікавість аудиторії, що визначатиме ринок у наступні роки. 

Керівна директорка «Альта Країни» розповіла, що виставка вирізняється найкращою організацією: дружньо, комфортно, зручно й по-німецьки чітко. Це один із найулюбленіших заходів, оскільки всі нагальні питання вони вирішують оперативно й ніколи не мали проблем ані зі стендом, ані з парковкою, ані з логістикою. 

 

Національний павільйон України на BIOFACH 2023 

My image

Національний павільйон України на BIOFACH 2023 організований ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проєктом Дія.Бізнес у партнерстві з Міністерством аграрної політики та продовольства України, громадською спілкою «Органічна Україна», асоціацією «Ягідництво України» та Органічною ініціативою.

  • Європейський Союз і уряд Німеччини через програму міжнародної співпраці «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» у партнерстві з німецькою урядовою компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH;

  • ЄБРР за фінансування Швейцарії в рамках Фонду сприяння малому бізнесу ЄБРР (донори Фонду: Італія, Ірландія, Японія, Корея, Люксембург, Швеція, Швейцарія, США, Тайвань Бізнес – Фонд Технічного Співробітництва ЄБРР та Норвегія);

  • Швейцарія в рамках швейцарсько-українських програм «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP) та «Органічна торгівля заради розвитку у Східній Європі» (OT4D);

  • проєкт «Німецько-українська співпраця в галузі органічного сільського господарства» (COA), який фінансується Федеральним міністерством продовольства та сільського господарства Німеччини.

 

Національний павільйон України на BIOFACH 2024 

My image

Національний павільйон України на BIOFACH 2024 організований ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проєктом Дія.Бізнес, під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України, за сприяння громадських спілок «Органічна Україна» та «Органічна ініціатива», за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія); ЄБРР за фінансування Швейцарії в рамках Фонду сприяння малому бізнесу ЄБРР; Western NIS Enterprise Fund.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
logo
Виставкова діяльність
Національний павільйон України на Innotrans 2024: результати виставки

Офіс з розвитку підприємництва та експорту й національний проєкт Дія.Бізнес спільно з партнерами організували Національний павільйон України на виставці «Innotrans 2024», яка проходила  24-27 вересня 2024 року в Берліні.

logo
Виставкова діяльність
Національний павільйон України на EuroShop 2023
У лютому 2023 року 7 українських компаній були представлені на Національному Павільйоні України на «EuroShop 2023». EuroShop – виставка торгової індустрії для магазинів, складського обладнання, дизайну магазинів та мерчандайзингу. Проводиться кожні три роки на території Messe Düsseldorf.
logo
Виставкова діяльність
Україна на SIAL PARIS 2024
SIAL PARIS  — одна з найвпливовіших міжнародних виставок харчової промисловості у світі, яка відбувається щодва роки у Франції та обʼєднує понад 150 000 провідних світових роздрібних покупців і виробників харчових продуктів з Європи, Близького Сходу, Африки та Азії.
Виставкова діяльність
Традиції з України, які смакують по-новому: Як ТМ «Галичина» завойовує європейські ринки на виставці ANUGA 2023
Молочна компанія «Галичина» – один із лідерів українського ринку кисломолочних продуктів. Підприємство вперше як учасник взяло участь у міжнародній виставці ANUGA 2023 у Німеччині, презентуючи свої натуральні кисломолочні продукти, зокрема йогурти та молочні напої, що викликали неабиякий інтерес у європейських партнерів.