Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Національний павільйон України на EuroShop 2023

20.09.2024, 09:00
Story Image

У лютому 2023 року 7 українських компаній були представлені на Національному Павільйоні України на «EuroShop 2023». EuroShop – виставка торгової індустрії для магазинів, складського обладнання, дизайну магазинів та мерчандайзингу. Проводиться кожні три роки на території Messe Düsseldorf.

З моменту свого дебюту в 1966 році EuroShop перетворилася на першу у світі виставку роздрібних інвестицій.

Виставка є барометром тенденцій та інноваційною платформою для експонентів. Вона пропонує міжнародну програму з привабливими та практичними конференціями та семінарами. Основна цільова група EuroShop включає фахівців з усіх сфер торгівлі та її партнерів, а також архітекторів, графічних дизайнерів, менеджерів виставок та експертів з маркетингу.

Будучи орієнтованою на динаміку та майбутнє, як і сама галузь, виставка представляє себе у десяти захоплюючих торгових аспектах з усіма тенденціями та темами, які прагнуть у майбутнє.

Категорії виставки EuroShop:

  • Торговельне обладнання, меблі для магазинів, дизайн магазину та візуальний мерчендайзинг;
  • Освітлювальні прилади
  • Холодильні системи;
  • Обладнання для сфери громадського харчування та гостинності;
  • Будівельна техніка та управління енергоспоживанням;
  • POP маркетинг;
  • Роздрібна торгівля;
  • Будівництво стендів та організація заходів;
  • Загальні умови;
  • Довідкові проєкти.

Роздрібні продажі:

  • Роздрібні продажі зростатимуть за всіма регіонами світу;
  • Азійсько-Тихоокеанський регіон залишиться найбільшим регіоном роздрібних продажів. Північна Америка і Західна Європа є наступними за величиною регіонами;
  • При чому обсяги продажів в Північній Америці та Західній Європі будуть зростати меншими темпами, ніж інші регіони в наступні 4 роки. Найбільше зростання – в країнах Африки та Перської затоки коштом зростаючої кількості молодого населення;
  • Північна Америка та Азіатсько-Тихоокеанський регіон продовжуватимуть лідирувати за обсягами електронної комерції.

У 2022 році середньорічна інфляція цін на харчові продукти була найвищою в регіоні Європи та Центральної Азії. Зростання цін на продовольчі товари тут сягало в середньому 18%. Для порівняння, у Східній Азії та Тихоокеанському регіоні інфляція сягнула в середньому 5,9% – найменше серед усіх регіонів у 2022 році.

Інфляція відштовхне споживачів від гіпермаркетів до дисконтних роздрібних магазинів у 2023 рік.

Супермаркети та гіпермаркети втратять частку ринку на користь дискаунтерів у 2023 році, оскільки зниження купівельної спроможності змушує багатьох людей із середнім доходом зменшувати витрати.

Вплив трендів на ритейл:

  • Цифровізація залишається найважливішою тенденцією, яка формує роздрібну торгівлю, і залишатиметься такою протягом наступних п’яти років. Цифровізація продовжує кардинально змінювати те, як споживачі здійснюють покупки, від першого пошуку до кінцевої транзакції
  • Споживачі очікують більш персоналізованого досвіду покупок завдяки цифровізації та кількості даних, якими споживачі діляться з роздрібними продавцями;
  • Очікується, що нові варіанти оплати та ініціативи сталого розвитку дадуть найбільші зміни протягом наступних п’яти років;
  • Протягом 2022 року скорочення операційних витрат, збільшення доходу в онлайн-каналах і покращення взаємодії з клієнтами названі головними пріоритетами фахівців згідно з Euromonitor International на наступні 12 місяців;
  • Інвестувати в ініціативи сталого розвитку визначено найпріоритетнішим на наступні 5 років. Інвестиції в нові технології є другим найбільшим пріоритетом на наступні 5 років.

 

Перелік компаній:
ТОВ «Компанія «Чернігів Пекедж» Інтернет-магазин «ГОРІХОВОД»
ТОВ «ВК «Анро» Креативна агенція «Partyzan»
ТОВ «КОНСАЛТИНГ ФОР РИТЕЙЛ» ФОП Біла Марія / ТМ «Булова»
ТОВ «Вент-сервіс» / ТМ «AeroStar»
 

Каталог учасників Національного Павільйону України на EuroShop 2023



Національний Павільйон України організований Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес під патронатом Міністерства економіки України за підтримки Європейського Союзу та уряду Німеччини в межах програми міжнародного співробітництва «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку в Україні реалізує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

 



Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
logo
Виставкова діяльність
Інноваційний тріумф snEco: від сирного перекусу до глобального визнання
Сучасна харчова індустрія стрімко розвивається, і нові бренди, як український стартап snEco, пропонують інноваційні рішення для свідомих споживачів. Заснований у 2020 році, snEco прагне змінити підхід до звичних перекусів.
Виставкова діяльність
Україна на BIOFACH 2024
BIOFACH — щорічна міжнародна та найбільша виставка у Європі, що проходить у м. Нюрнберг, Німеччина, та охоплює сферу органічних харчових продуктів та напоїв. Виставка відбудеться 13-16 лютого 2024 року у виставковому центрі «NürnbergMesse».
logo
Виставкова діяльність
Національний стенд України на Middle East Organic & Natural Products Expo 2023
12-14 грудня 2023 року в Об’єднаних Арабських Еміратах, м. Дубай, відбудеться - найбільша торговельна виставка органічної та натуральної продукції на Близькому Сході, що проводиться під патронатом Міністерства з питань зміни клімату та захисту навколишнього середовища ОАЕ та надає можливість налагодити нові експортні зв’язки з країнами Близького Сходу. 
logo
Виставкова діяльність
Участь у міжнародних виставках — інструмент для залучення нових контрактів: історія бренду волоських горіхів Slow Walnuts
Компанія «Натсі», ТМ Slow Walnuts, спеціалізується на переробленні ядер волоського горіха, гарбузового насіння та є досвідченим підприємством, яке експортує продукцію вже понад 15 років.