Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Розвиток бренду Gusto: історія успіху фіналістки Grand Pitch Day акселератора «Власне» Наталії Щербини

18.06.2024, 12:35
Story Image

Мріяти про започаткування власної справи Наталія Щербина почала у 2019 році, працюючи провідним спеціалістом у страховій компанії. На той час Наталія не мала досвіду у бізнесі. Але ризикнула та у тому ж році створила бренд заморожених напівфабрикатів Gusto.

Роки наполегливої праці принесли свої результати — продукція Gusto завоювала популярність і з'явилася на поличках найбільших мереж супермаркетів по всій Україні. На початку шляху Наталя мала в асортименті бренду тільки пельмені, равіолі та манти, а зараз Gusto пропонує клієнтам широкий асортимент заморожених страв: голубці, млинці, сирники, лазанья, жульєн, котлети, мітболи тощо.

Підприємиця з власного досвіду знає, що шлях до успіху не буває легким. А тому для розвитку бізнесу важливо користуватися усіма можливостями та невпинно шукати способи реалізації власного потенціалу. Щоб масштабувати свій бізнес і здобути нові знання, Наталія стала учасницею акселераційної програми «Власне». 

Завдяки участі в проєкті фіналістка змогла залучити до 900 000 гривень на розвиток власної справи. Отримані кошти допомогли їй не лише зміцнити позиції бренду на ринку, але й підготуватися до подальшого зростання.

 

Зародження бізнес-ідеї та перші кроки до її реалізації

«Бути одночасно турботливою мамою двох синів, дружиною, успішним фахівцем на роботі, щасливою і доглянутою жінкою, — завдання не з простих. Повертаючись додому з роботи, я усвідомлювала, що часу на готування смачної, збалансованої їжі для дітей катастрофічно не вистачає. На той час асортимент напівфабрикатів був обмеженим, тому я вирішила створити власний бренд смачних заморожених продуктів преміум якості. Я хотіла, щоб продукція стала справжнім помічником для жінок, які, так само як і я, мають багато різних завдань, окрім готування їжі», — зазначає Наталія Щербина, власниця бренду заморожених напівфабрикатів Gusto.

Спершу Наталія почала реалізовувати бізнес-ідею у себе на кухні, експериментуючи з різними рецептами. Після численних спроб вона знайшла вдалі кулінарні рішення та перейшла до активного просування свого продукту в соцмережах. Перші продажі показали, що рук не вистачає, тому підприємиця найняла двох співробітниць, які допомагали з приготуванням напівфабрикатів. Оскільки працювати на маленькій кухні стало незручно, Наталія винайняла окреме приміщення для виробництва. Через COVID-19 та повномасштабну війну бізнес тимчасово припинив діяльність. Проте такі труднощі не зупинили підприємицю, і через деякий час вона відновила та продовжила розвивати власну справу.

 

Навчання за національною акселераційною програмою «Власне»

Наталія стала однією з 4 000 жінок, які взяли участь в онлайн-навчанні за акселератором. Подавши заявку на участь у Програмі, Наталія прагнула розвитку і була рішуче налаштована масштабувати власну справу. 

«На етапі онлайн-навчання для мене стали надзвичайно корисними лекції щодо побудови бізнес-моделі та фінансової системи, які вела Маріанна Самсонова. Раніше я працювала тільки в бізнес-моделі B2C, але цього року почали співпрацю з мережами магазинів. Зараз нам вдалося успішно налагодити дві бізнес-моделі: B2B і B2C. Було складно зрозуміти, як правильно їх розмежувати, але після лекцій я систематизувала знання», — зазначає учасниця Програми. 

Офлайн-навчання Наталія проходила вже на базі центру підтримки підприємців Дія.Бізнес у Полтаві. Вона відмітила ефективність системи проведення офлайн-лекцій, яка включала регулярні мастермайнди. Під час цих зустрічей учасники мали змогу обмінюватися думками та інсайтами з менторами, а також отримувати цінні поради від інших підприємців.

«Особливо мене вразила менторка Ірина Пономар. Її бізнес-поради з ефективності, тайм-менеджменту та делегування були надзвичайно цінними та практичними. Також дуже сподобалися лекції з продажів, де обговорювали методи їх підвищення. Ці поради були дуже корисними та надихаючими, і зараз ми поступово впроваджуємо їх у нашому бізнесі», — поділилася Наталія.

My image

 

Залучення фінансової підтримки та перемога на Grand Pitch Day акселератора «Власне» 

Завдяки своїй наполегливості та продуктивній роботі під час навчання Наталія залучила 100 000 гривень, ставши однією з 32 переможців, які отримали кошти на розвиток бізнесу. Фінансову підтримку підприємиця спрямувала на покупку камери шокової заморозки. Придбання нової техніки дозволяє Наталії майже вдвічі підвищувати обсяги виробництва заморожених напівфабрикатів.

У межах наступного етапу Програми 14 фіналістів представили свої бізнеси на завершальному заході проєкту — Grand Pitch Day. За результатами оцінок журі головною переможницею програми «Власне» стала саме Наталія Щербина.

«Звісно я дуже хотіла дійти до фіналу, але до останнього не вірила, що саме я отримаю омріяне фінансування на Grand Pitch Day. Хвилююче бути одним з фіналістів, адже до фіналу дійшли найсильніші учасники з дуже конкурентними бізнес-проєктами. Тому я дуже хотіла за 10 хвилин презентації по-справжньому вразити суддів своєю бізнес-ідеєю та показати, що я заслуговую бути тут», — поділилася Наталія Щербина.

Підприємиці це вдалося й вона отримала головне фінансове заохочення в розмірі 800 000 гривень. Кошти Наталія спрямувала на ремонт нового виробничого приміщення, придбання вдосконаленого устаткування та відкриття свого першого магазину заморожених напівфабрикатів у Полтаві.

«Завдяки програмі Власне стався грандіозний поштовх у розвитку мого бізнесу, адже орієнтуючись на власні можливості, ми планували відкрити офлайн-магазин тільки через 3-5 років. Але проєкт став справжнім каталізатором і пришвидшив наші плани», — зазначила Наталія.

My image

Довідково:

  • Національний акселератор «Власне» реалізовувала мережа центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес за сприяння Міністерства цифрової трансформації України та державної установи «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» за підтримки міжнародної технологічної компанії Mastercard і ПриватБанк.

Національна акселераційна програма «Власне»
Історія від
Національна акселераційна програма «Власне»
Інші історії
logo
Масштабування
Від гранту до світового бренду: історія Андрія Бойка, співзасновника бренду Blackwood та переможця програми «Міцність»
Отримане в межах програми фінансування відкрило нові можливості для міжнародного зростання і реалізації амбітних проєктів компанії.
logo
Масштабування
Як створюються успішні бізнеси: історії фіналістів Grand Pitch Day програми «Власне»
Програма надала 4 000 учасників освітню, менторську та фінансову підтримки, забезпечуючи підприємців необхідними знаннями та наставництвом для успішного зростання їхніх бізнесів.
logo
Масштабування
Відкриття магазину на Etsy: як уникнути розповсюджених помилок під час реєстрації в Payoneer для Etsy Payments
Відкриття онлайн-магазину на міжнародних маркетплейсах — це чудовий шанс для українських виробників продавати свої товари мільйонам потенційних покупців по всьому світу.