Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Руйнування й окупація нас не зупинили, а лише підштовхнули до розвитку: історія українського виробника доглядової косметики

16.04.2024, 14:00
Story Image

Війна негативно вплинула на економічні та фінансові можливості українців та українок на ринку праці. Особливо незахищеними виявились жінки. Проте українські підприємиці не знижують обертів і щодня доводять, що здатні на більше. Український виробник рослинної доглядової косметики Vesna — компанія, яка вірить у потенціал кожної жінки, робить кроки в досягненні гендерної рівності та розширенні можливостей жінок на робочому місці. Підприємство пережило випробування, які розділили життя на «до» та «після». Релокація, руйнування, відновлення — це лише частка їхнього непростого шляху. 

 

Лікувальна косметика для захисників та захисниць

Виробництво розташовувалося у Бучі. Під час окупації магазин, офіс та лабораторії розграбували, а більшість обладнання знищили. Вціліло лише декілька речей і лабораторний стіл. Але економіка має продовжувати працювати, а людям потрібна робота. Тож керівництво компанії не опустило руки й вивезло залишки продукції та технічного обладнання до Львова, щоб відновити виробництво.

Після переїзду одразу почали допомагати захисникам і захисницям: виробляють безоплатні «фронтові набори» з кремами та маззю для загоювання ран і тріщин. Також компанія підтримує жінок з Маріуполя та жінок з дітьми, чиї чоловіки проходять військову службу та відправляє їм косметику, креми для рук і обличчя.

 

Навчання та розвиток колективу

Керівні посади в компанії обіймають жінки. Підприємство поважає та підтримує працівниць, адаптується до потреб кожної.

 

«Важливим аспектом ініціатив є намір покращити якість життя людей, зробити його легшим та кращим. Саме тому ми намагаємося допомагати жінкам, адже це розвиває не лише нашу компанію, а й усе суспільство», — розповідає співзасновниця бренду Вікторія Маслова.

 

У колективі створено умови для саморозвитку та самоосвіти. Щотижня для працівників і працівниць проводять загальні збори, де поширюють нову корисну інформацію про продукти та технології виробництва. Щомісяця відбуваються навчальні психологічні тренінги, також є додаткові відпустки для навчання. 

Зараз бізнес виріс майже втричі від того, що було на початку повномасштабного російського вторгнення. Компанія виготовляє близько 50 000 товарних найменувань на місяць та має 6 магазинів по всій території України — у Бучі, Києві, Львові, Мукачеві та Ужгороді. На цьому зупинятися не збираються, адже прагнуть не просто виробляти косметику, а й створювати спільноту, яка підтримує та надихає.

Довідково:

  • Матеріал створено в межах ініціативи «Розширення можливостей жінок у бізнесі», що здійснюється як частина проєкту «Трансформаційні підходи для досягнення гендерної рівності в Україні», який втілюється ООН Жінки за фінансової підтримки Уряду Швеції у співпраці з Офісом Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції. 

Ініціатива «Розширення можливостей жінок у бізнесі»
Історія від
Ініціатива «Розширення можливостей жінок у бізнесі»
Інші історії
logo
Жіноче підприємництво
Засновниця студії жіночої білизни проводить просвітницькі лекції про здоров'я жінок, підприємництво та захист прав
Український бізнес здатен адаптовуватися й знаходити рішення навіть у таких складних умовах, як війна. Історія Юлії Баді, засновниці LIA STUDIO, саме про це.
logo
Жіноче підприємництво
Три мрії — три досягнення: історії учасниць онлайн-академії «Мрій та Досягай»
Під керівництвом топових менторів учасниці проєкту навчилися будувати бізнес в Інтернеті з нуля або переходити з офлайну до онлайну, розвивати власні бренди в мережі, шукати аудиторію, нових клієнтів та ринки.
logo
Жіноче підприємництво
Від ідеї до веганської спільноти: історія Вікторії Грубник, переможниці програми «Міцність»
Фінансова підтримка в розмірі 3 000 доларів стала важливим кроком у розвитку та популяризації веганської культури в Одесі та регіоні.
logo
Жіноче підприємництво
Як перетворити хобі на бізнес: історія переможниці програми «Початок» Ірини Антончик
Підприємиця успішно пройшла навчання та залучила загалом 8 000 доларів США на розвиток свого садового центру «АгроХобі».