Уявіть, що ваш бренд, який почався з мрії трьох друзів, уже завтра може підкорити світ. Саме так розпочалася історія MOVA BEER, яка завдяки співпраці з Офісом з розвитку підприємництва та експорту й національним проєктом Дія.Бізнес здійснює свій прорив на міжнародні ринки. Як бренд перетворює виклики глобального ринку на можливості?
Історія та місія MOVA BEER
Команда друзів, пристрасть до пивоваріння та бажання показати світові нову грань українського крафтового пива — ось що стоїть за створенням MOVA BEER.
«Місія MOVA BEER — допомогти людям з різних країн знайти спільну мову. Ми віримо, що пиво є універсальним зближувачем, оскільки за келихом можна знайти спільні теми, краще пізнати людину або навіть завести нових друзів», — зазначає Богдан Точка, головний пивовар та співзасновник броварні MOVA BEER.
З моменту заснування у 2018 році до відкриття власного заводу у 2021-му, компанія зосереджена на якості та унікальності продуктів. Сьогодні MOVA BEER відома своїми класичними сортами, як-от Lager, IPA та безалкогольний Dark Beer, який отримав золоту нагороду на European Beer Star.
«Наші сорти зварені в класичному стилі з додаванням сучасних тенденцій у рецептуру. При цьому секрет популярності дуже простий: ми віримо в те, що робимо, а саме — у продукт. Люди це відчувають», — зазначає Богдан Точка.
Поряд із цим MOVA BEER об’єднує людей через культурні та освітні ініціативи: щорічні фестивалі, музей пива в Дніпрі, освітні проєкти. Це не лише зміцнює соціальну місію компанії, а й розвиває пивну культуру в Україні та за її межами.
«Кожен фест MOVA — благодійний, кошти направляємо на потреби ЗСУ. А чим більше людей долучається до нашого музею, тим більше ми радіємо, що маємо змогу розповісти історію рідного краю та долучити до світу культурного пивоваріння», — розповідає Богдан Точка.
Співпраця з Офісом з розвитку підприємництва та експорту: як аналітика допомагає підкорювати нові горизонти
Розширення на міжнародні ринки — ключова стратегія MOVA BEER. Для цього важливо знати свого споживача, його смаки, очікування й культурні особливості. Компанія скористалася послугою «Індивідуальні дослідження зовнішніх ринків», яку надає Офіс з розвитку підприємництва та експорту.
«Наш проєкт MOVA BEER працює в напрямі експорту вже майже 3 роки. Нам вдалося успішно вийти на ринки Норвегії, Данії, Польщі та Нідерландів, проте цей досвід був точковим. Тепер наша мета — перейти до безперервного експорту. Для цього нам потрібна детальна та конкретна інформація про ці ринки, яка допоможе розробити ефективну стратегію», — зазначає Наталія Маслюк, керівниця розвитку експорту броварні MOVA.
Раніше MOVA BEER вже мала досвід співпраці з іншими партнерами, але саме співпраця з Офісом дала змогу зробити крок уперед, запропонувавши глибокий аналіз кожного ринку.
«Ми отримали не лише аналітику зовнішнього ринку, а й важливі дані про специфічні потреби та запити. Це допомогло нам більш чітко розуміти зовнішній ринок і внутрішні характеристики нашого продукту, що є критичним для успіху виходу на нові ринки», — зазначає Наталія Маслюк.
Аналітики Офісу з розвитку підприємництва та експорту надали індивідуальні дослідження для трьох обраних країн (Велика Британія, Нідерланди та США), що передбачало аналіз ринкових тенденцій, уподобань споживачів, вимог до маркування продуктів, а також рекомендації щодо смакових трендів. Наприклад, на британському ринку зростає попит на безалкогольне та низькокалорійне пиво, у Нідерландах важливий акцент на екологічності виробництва, а в США цінують широкий спектр смаків і новинок. Це допомогло MOVA BEER краще розуміти ринки, адаптувати продукт до локальних вимог і зосередитися на найефективніших каналах продажів.
«Процес співпраці з Офісом був структурованим, де чітко формулювали запити та надавали детальну аналітику, що дає змогу краще розуміти ринки й оцінювати можливості для продукту», — зазначає Наталія Маслюк.
Дізнатися більше про безоплатну Програму індивідуальних досліджень та подати заявку на участь можна за посиланням.
Результати та перспективи
Завдяки дослідженням Офісу MOVA BEER вдалося не лише зрозуміти нові ринки, а й упровадити ці знання в діяльність. Бренд ідентифікував потенційних партнерів, адаптував дизайн упаковки, удосконалив маркування та розробив детальні плани для кожного ринку. У планах MOVA BEER — запуск нових продуктів, як-от безалкогольні напої та інноваційні вироби з відпрацьованого зерна.
«Перероблення харчового сміття у новий продукт є інноваційним рішенням, яке набирає популярності. Споживачі дедалі більше цінують продукти, що відзначаються безвідходним виробництвом й екологічним підходом. Такі продукти сприймають як більш відповідальні та стійкі, що додає цінності проєкту загалом», — розповідає Наталія Маслюк.
Це співробітництво стало ключовим фактором у формуванні стратегії подальшого розвитку бренду на міжнародному рівні, перетворюючи виклики на можливості та мрії на реальність.
«Для ефективної інтеграції досліджень у плани необхідно ретельно аналізувати дані, визначати ключові інсайти та коригувати стратегію. Зосередьтеся на найважливіших аспектах, відстежуйте ефективність змін, адаптуйте підходи та забезпечуйте чітку комунікацію в команді. Тільки через зважене впровадження нових знань можна забезпечити стійкий успіх і конкурентоспроможність на ринку», — радить представник MOVA BEER іншим користувачам послуги.
Довідково:
Послугу з індивідуального дослідження зовнішніх ринків надає Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт Дія.Бізнес.